Nasze szkolenia
Alchemia hotelarstwa stworzyła program specjalistycznych szkoleń zawodowych przeznaczonych zarówno dla personelu pracującego na różnych stanowiskach w hotelu, jak i dla kadry kierowniczej, średniego i wyższego szczebla.
Eksperci opracowujący materiał szkoleniowy wzięli pod uwagę nie tylko specyfikę działalności hotelarskiej, czy procedury i procesy usługowe, ale także coraz większe wymagania stawiane personelowi przez klientów w zakresie wysokiej jakości świadczonych usług. Celem szkoleń jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu organizacji pracy, technik i sposobów profesjonalnej obsługi w obszarze usług hotelowych, gastronomicznych oraz SPA & Wellness. Nasze szkolenia uzyskały wśród uczestników ocenę 5,67 w sześciostopniowej skali ocen

Oferta szkoleń dla branży HoReCa
Posiadanie odpowiednio wykształconego personelu to czynnik niezbędny w kreowaniu najwyższej jakości usług i tworzeniu zapadającej w pamięć atmosfery gościnności. Zapoznaj się z naszą ofertą szkoleń dla pracowników branży HoReCa.
Szkolenia dla gastronomii
Dla osób pracujących w gastronomii prowadzimy szkolenia z następujących tematów:

- rodzaje i zasady serwisu kelnerskiego
- śniadania hotelowe
- standardy i techniki obsługi klienta indywidualnego i grupowego
- zasady skutecznej sprzedaży
- reklamacje, skargi
- i inne
Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników gastronomii, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.
Szkolenia dla recepcji
Jak skutecznie pomóc w pracy recepcjonisty? Oto lista proponowanych szkoleń.

- prowadzenie rozmów telefonicznych
- skuteczna sprzedaż
- przyjmowanie rezerwacji
- tworzenie ofert – kalkulacja cen
- zarządzanie obłożeniem i przychodami (Revenue Management)
- tworzenie satysfakcji klienta i budowanie trwałych relacji
- skargi i reklamacje
- i inne
Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników recepcji i marketingu, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.
Szkolenia dla Służby Pięter
Jak pomóc w skutecznej pracy pracownikom HSK? Proponujemy następujące szkolenia:

- organizacja pracy działu Służby Pięter
- standardy i procedury pracy
- zasady i techniki utrzymania czystości w hotelu
- zagrożenia i sytuacje nietypowe
- procedury stosowane w dziale służby pięter
- i inne
Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników HSK, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.
Masz pytania?
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!