
Książka
„(Nie)obliczalne Hotelarstwo” to niezbędna lektura dla każdego, kto chce grać w hotelową grę na najwyższym poziomie.
Cena
69 zł
„(Nie)obliczalne Hotelarstwo ” to książka dla każdego, kto nie chce poprzestać na ocenianiu swojej firmy jednie z pespektywy doraźnego zysku i krótkotrwałych emocji, ale chce wiedzieć, jak każdy odebrany lub nieodebrany telefon, mail, sprzedana lub niesprzedana kawa, złożone zamówienie w restauracji, kręgielni, lub hotelowym pokoju, a także dokupiony lub niesprzedany zabieg, czy pojedynczy zakup towaru czy usługi wpływa na rezultat ekonomiczny firmy i końcowy zysk lub jego brak.
„(Nie)obliczalne hotelarstwo” daje Czytelnikowi konkretne wskaźniki, parametry pomiaru i analizy prowadzonej działalności operacyjnej. Pokazuje jak je wykorzystywać w codziennej pracy i osiągać lepsze wyniki w czasach gwałtownych zmian. Zawarte w niej wskaźniki to sprawdzeni sprzymierzeńcy i sojusznicy stojący na straży przychodów i kosztów, strzeżący efektywności operacyjnej i zysku. .
Newsletter
Niczego nie przegap
Zaskakujące promocje, nowości wydawnicze Alchemii Hotelarstwa, aktualne teksty i komentarze - to wszystko dotrze do Ciebie na czas, jeśli podasz swój adres email, klikniesz przycisk Subskrybuj i zapiszesz się do naszego newslettera.