Szkolenia dla Kadry Zarządzającej

Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.

Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.

Tematyka szkolenia

Szkolenia dla Kadry Zarządzającej to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Szkolenia dla Liderów organizowane sa w systemie otwartym i zamkniętym.



Jak wziąć udział w szkoleniu?

Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Szkoleń Kadry Zarządzającej. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.


Jak budować zespoły i efektywną współpracę

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.

Wybrane
tematy

  • Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
  • Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
  • Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
  • Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
  • Jak mówić, żeby być zrozumianym.


Silny i skuteczny przywódca czyli jak być szefem, za którym idą pracownicy

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności skutecznego przewodzenia podwładnym w organizacji i nauczenie się budowania poprawnych relacji

Wybrane
tematy

  • Jaki powinien być lidera/przywódca.
  • Jakie są style zarządzania organizacjami i jaki wybrać.
  • Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
  • Przywództwo czy zarządzanie – co wybrać i dlaczego.
  • Co to jest anomia pracownicza i jak zagraża firmie.
  • Dlaczego pracownicy odchodzą.


Efektywne zarządzanie kosztami i przychodami

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli.

Wybrane
tematy

  • Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody
  • W jaki sposób budżetować działalność operacyjną.
  • Jak tworzyć i kalkulować oferty, by nie ponosić straty na sprzedaży?
  • Jak zarządzać przychodami (Revenue Management).
  • Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność.
  • Jak wykorzystać rachunkowość zarządczą, aby skutecznie eliminować straty.


Skuteczna motywacja pracowników

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..

Wybrane
tematy

  • Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
  • Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
  • Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
  • Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
  • Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
  • Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
  • Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
  • Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
  • Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.


Systemy motywacyjne czyli jak tworzyć skuteczne systemy motyacyjne

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia systemów motywacyjnych, poznanie i dobór właściwych parametrów systemu premiowania oraz stosowanie jakościowych i ilościowych mierników używanych przy podziale premii

Wybrane
tematy

  • Jaki cechy musi posiadać dobry system premiowanie?
  • Jakie parametry ilościowe i jakościowe powinien zawierać system?
  • Jakimi metodami dokonywać pomiaru efektów pracy?
  • Jakie parametry jakościowe i ilościowe zastosować, żeby system był efektywny?
  • Czemu i w jakich obszarach premiowanie indywidualne jest nieskuteczne?
  • Czemu premia uznaniowa prowadzi do patologii i rozbija współpracę?
  • Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny?


Organizacja pracy i utrzymanie jakości

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu utrzymania jakości, organizacji pracy i stosowania narzędzi utrzymania jakości

Wybrane
tematy

  • Na czym polega wysoko jakościowa obsługa Gościa w poszczególnych obszarach usługowych?
  • Rola standardów obsługi w pracy wśród pokolenia 20-latków?
  • Jak planować i stawiać cele, zadania?
  • Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
  • Jak obiektywnie sprawdzać postępy w działaniu?
  • Jak analizować szanse i zagrożenia w każdym procesie usługowym?
  • Jak analizować procesy usługowe z wykorzystaniem map procesów i jak zarządzać procesami?
  • Jak identyfikować działania, żeby móc poprawiać swoją organizację?


Jak tworzyć oferty żeby goście chcieli je kupować

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia przyciągających ofert, i ich opłacalności i sprzedaży, a także skutecznego korzystania z narzędzi służących do przyciągania Gości

Wybrane
tematy

  • Jak kreować konkurencyjny, rynkowy produkt oparty na wartościach kierowanych do poszczególnych segmentów klientów?
  • Jak sprzedawać nowy produkt nowym klientom w nowych czasach?
  • Jak budować przewagę rynkową?
  • Czego poszukuje współczesny gość hotelowy?
  • Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń?
  • Czym się różni pozyskiwanie Gości od przyciągania gości?
  • Jakie są motywy zakupowe i łańcuch korzyści?
  • Jak współpracować w zespole podczas tworzenia ofert?
  • Jak tworzyć i kalkulować oferty by nie ponosić straty na sprzedaży?


Zapoznaj się z modułami

W ramach Szkoleń dla Kadry Zarządzającej oferujemy Ci ogromną dawkę wiedzy pogrupowaną w przygotowanych modułach tematycznych. Powyżej, w sekcji Tematyka szkolenia, znajdziesz informacje o nich. Możesz również pobrać PDF z pełnym opisem każdego z modułów.


Wybierz moduł, z którego chcesz skorzystać

Po zapoznaniu się z charakterystyką modułów wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk Przejdź do sklepu. Zostaniesz przekierowany na podstronę sklepu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, kliknij przycisk Wyślij zapytanie.


Dokonaj zakupu

Po przekierowaniu na stronę sklepu możesz wskazać, dla ilu osób chcesz wykupić udział w szkoleniu. Następnie kliknij przycisk Dodaj do koszyka. Zobaczysz informację o dodaniu modułu do koszyka. Pojawi się również przycisk Zobacz koszyk. Możesz także kliknąć ikonę koszyka znajdującą się w menu.


Opłać udział w szkoleniu

Ostatni krok to opłacenie udziału w szkoleniu. Dane potrzebne do dokonania płatności zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Dostaniesz je również na podany przez Ciebie adres mailowy.

Masz pytania?


Jesteś zainteresowany  Szkoleniem dla Kadry Zarządzającej? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Szkolenia dla Kadry Zarządzającej

Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi.

Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić, by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii do tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.