Andrzej Kiczyński: Dzień dobry, Pani Anno. Andrzej Kiczyński z firmy SE-DA. Cieszę się, że możemy porozmawiać. Jakie są Pani potrzeby i oczekiwania co do tekstyliów dla hotelu?
Pani Anna: Witam serdecznie. Niedługo otwieram hotel. Potrzebuję wyposażenia w dekoracje okienne, pościel, ręczniki, szlafroki i tekstylia do restauracji. Chcę, aby były wytrzymałe, dobrej jakości i jednocześnie w rozsądnej cenie.
A.K.: Rozumiem. Nasza firma zajmuje się kompleksowym wyposażaniem hoteli. Szyjemy
i montujemy tekstylia okienne, karnisze, rolety. Dodatkowo wyposażamy obiekty w pościel, kołdry, poduszki, obrusy, serwety, szlafroki i ręczniki. Nasi dekoratorzy mogą przyjechać do Państwa, aby zaprezentować ofertę i dopasować tkaniny do potrzeb obiektu. Posiadamy zespół specjalistów, którzy zajmują się tworzeniem dekoracji okiennych, współpracujemy
z dekoratorami wnętrz i architektami. Z wybranych tkanin wykonamy pokój wzorcowy, żeby mogli Państwo ocenić, czy dekoracje spełniają oczekiwania. Po podjęciu decyzji ekipa pomiarowa przyjedzie do obiektu, zrobi pomiary i zrealizujemy szycie. Montażyści pracują
w obiekcie z własnym sprzętem i wieszają dekoracje. Prasujemy całość dwukrotnie – pierwszy raz na produkcji, drugi podczas montażu. Po skończonej pracy pokój jest gotowy do przyjęcia gości. Podobnie działamy z resztą tekstyliów.
P. Anna: Brzmi ciekawie. Jak to wygląda w praktyce?
A.K.: Nasza oferta obejmuje kompleksowe rozwiązania, dzięki czemu odciążamy klientów z wielu zadań. Dbamy o to, aby wszystko było dokładnie zmierzone, uszyte i dostarczone na czas. W momencie potwierdzenia zamówienia za całość odpowiedzialna jest SE-DA.
P. Anna: A jak z jakością i wytrzymałością produktów?
A.K.: Pracujemy na tkaninach, które są sprawdzone i posiadają odpowiednie atesty
i certyfikaty. W zależności od potrzeb i pomieszczeń, które urządzamy dopasowujemy je, aby uzyskać odpowiednio dużo wyciszenia czy zaciemnienia.
W kwestii pościeli mamy kilka linii produktów: ekonomiczną wersję z mieszanki bawełniano-poliestrowej 50/50%, tkaniny nowej generacji z mieszanki 80% bawełny i 20% poliestru oraz pościel 100% bawełnianą. Każda linia jest dostosowana do różnych obiektów. Robimy testy pralnicze i zlecamy testy laboratoryjne, aby upewnić się, że tkaniny są trwałe i zachowują odpowiedni odcień bieli. Dodatkowo stosujemy ryglowanie szwów w pościeli i podwójne szwy w ręcznikach, co zwiększa ich wytrzymałość przy intensywnym użytkowaniu i częstym praniu. Ryglowanie szwów to zabezpieczenie przed pruciem i wzmocnienie trwałości materiału, które znajduje się na zakończeniu szwu. Przeszywamy też zakłady pościeli i prześcieradeł kolorową nitką, co usprawnia sortowanie i pracę housekeepingu. Oferujemy hafty i wszywki z logo klienta, które ułatwiają zarządzanie tekstyliami i podnoszą walory estetyczne. Dzięki zastosowaniu haftów i wszywek można wyeliminować ryzyko zgubienia czy pomylenia asortymentu przez pralnię.
P. Anna: To brzmi bardzo praktycznie. Jakieś konkretne przykłady zastosowania?
A.K.: Realizowaliśmy dostawę dekoracji okiennych do hotelu Sheraton ponad 20 lat temu. Była to jedna z pierwszych tak ważnych realizacji, zakończona ogromnym sukcesem. Po 10 latach od dostawy zebrała się komisja odpowiedzialna za wymianę asortymentu i okazało się, że nasze produkty nadal są w świetnej kondycji i nie wymagają wymiany przez kolejne kilka lat. To pokazało nam, że idziemy dobrą drogą. Klient ma wytrzymałe produkty, które służą mu na lata i dużą oszczędność finansową, a my zadowolonych klientów, którzy powracają. Realizacje w kilku hotelach Sheraton otworzyła nam drogę na długoletnią współpracę z marką Accor. Szyjemy dekoracje okienne w obiektach tej marki. Podobna sytuacja jest z pościelą. Zakładamy, że wymiana pościeli jest realizowana co 2 lata, jednak często klienci zgłaszają się dopiero po upływie 3 lat i więcej, co daje im często oszczędności rzędu 50-100 tysięcy złotych, w zależności od wielkości hotelu. Mając duże możliwości produkcyjne działamy z sieciami hoteli, ale również w obiektach prywatnych, butikowych, pensjonatach. Jesteśmy otwarci na każdą współpracę i nowe wyzwania.
P. Anna: Imponujące. Widzę, że macie spore doświadczenie. Jakieś inne korzyści
z współpracy z Wami?
A.K.: Posiadamy własną szwalnię i duży zespół pracowników, dzięki czemu jesteśmy
w stanie opiekować się zamówieniem od pierwszego kontaktu z klientem do zawieszenia produktów w hotelu. Bierzemy odpowiedzialność za dokonanie pomiarów okien, dopasowanie rozmiarów, zamówienie i sprawdzenie tkaniny pod projekt oraz zgodne
z ustaleniami uszycie, dostawę i montaż. Moim zdaniem taka kompleksowa opieka sprawia, że klient ma do nas zaufanie co, odejmuje mu wiele stresu, pozwala zaoszczędzić czas i nie wymaga od klienta zaangażowania w szukaniu i dopilnowaniu pojedynczych etapów.
P. Anna: To brzmi bardzo obiecująco. Dziękuję za przedstawienie tylu konkretów. Chciałabym zobaczyć wasze produkty na żywo.
A.K.: Oczywiście, z przyjemnością zaprezentuję naszą ofertę. Myślę, że znajdziemy rozwiązania idealnie dopasowane do Państwa potrzeb.